دستاورهای حضور خانواده های در پشت دیوار لیبرتی
اسناد برجای مانده در پستوهای پادگان اشرف و لیبرتی+عکس

جستجویی کوتاه در موتورهای جستجو گر میابیم که منافقین هیچ تصویری از مریم رجوی که در نمایی نظامی حضور داشته است را منتشر نکرده اند و این امر بسیار قابل تامل است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده بان، مدیران و بخش پرسنلی گروهک تروریستی منافقین طی چند برهه و بصورت گسترده ای، اسناد مربوط به اقدامات تروریستی شان درسالهای قبل و بعد از انقلاب را از آرشیو و در عین حال شبکه های رسمی شان حذف کردند.

دوران تجاوز آمریکایی ها به عراق و ترس منافقین از به دست‌آوردند اسناد و دست نوشته های اقدامات تروریستی به دست ایشان و معامله منافقین با ایران و در عین حال تلاش گسترده منافقین برای خروج از لیست گروهک های تروریستی، دو برهه ای است که چنین اتفاقی رخ داده است.

با این حال حضور مستمر خانواده اعضای اسیر و دربند منافقین در عراق منجر به این شد که برخی از این اسناد که با کیفیت های قابل توجهی بصورت اسکن شده و در پستوهای پادگان اشرف و کمپ لیبرتی محافظت می شده است، به دست یابد.

این اسناد می تواند بصورت گسترده ای در محافلی که منافقین سعی می کنند خودشان را از اقدامات تروریستی مبرا کنند و چهره ای به ظاهر سیاسی به خود بگیرند مورد توجه و استفاده قرار بگیرد.

با جستجویی کوتاه در موتورهای جستجو گر میابیم که منافقین هیچ تصویری از مریم رجوی که در نمایی نظامی حضور داشته است را منتشر نکرده اند و این امر بسیار قابل تامل است.

در عین حال بخش هایی از نشریه مجاهد که سازمان بطور رسمی اعلام به اقدامات تروریستی کرده است نیز سانسور شده است.

تصاویر ذیل بخشی از اسناد آورده شده توسط خانواده های منافقین است که بخش عمده ای از ان در فضای اینترنت منتشر خواهد شد.

 

 

 




انتهای متن/

دوشنبه, 26 مرداد 1394 ساعت 10:46

نظر شما

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید