گزارش ویژه دیده بان
منافقین، نفوذ و جریان دانشجویی

 بخش عمده ای از افرادی که فریب برنامه عوامل مستقیم و غیر مستقیم نفاق را می خورد، اطلاعی از ماهیت حقیقی عده ای که مزدور نفاق بوده، و هم اکنون دوران محکومیتشان را سپری می کنند ندارند.

به گزارش دیده بان، یکی از برنامه های جدی گروهک تروریستی منافقین ایجاد نهادهای پوششی برای اقدام در درون کشور و جاسوسی است.

جریان دانشجویی نیز همواره از این تحرکات مذبوحانه منافقین به دور نبوده و نهادهای پوششی این گروهک تروریستی، برخی از افراد را به سمت اقدامات ضدامنیتی کشانده است.

 

11111.JPG

 

در ایام اخیر روز دانشجو را سپری کردیم و شاهد حواشی مختلفی در دانشگاه های کشور بودیم.یکی از این حواشی نمایش تصاویر و پرداختن به عناصری از محکومان امنیتی بود که صرفا به دلیل همکاری با گروهک تروریستی منافقین، در زندان به سر می برند.

 

376980_10150465417441686_262310046685_8833342_677522683_n.jpg

 

البته این نکته را باید مد نظر داشت که بخش عمده ای از افرادی که فریب برنامه عوامل مستقیم و غیر مستقیم نفاق را می خورد، اطلاعی از ماهیت حقیقی عده ای که مزدور نفاق بوده، و هم اکنون دوران محکومیتشان را سپری می کنند ندارند.

 

zimg_001_1.jpg

 

یکی از نمادهای شاخص عوامل نفاق که مدت فراوانی از سوی برخی محافل داخلی(مانند ملی مذهبی ها) و رسانه های ضد انقلاب به عنوان فعال دانشجویی معرفی می گردد، شبنم مددزاده بود.

 

2.JPG

 

این عامل نفاق که هم اکنون در اردوگاه اورسورواز منافقین در فرانسه حاضر شده است، در همان دوران دانشجویی نیز یکی از سرپل های نفاق در دانشگاه خوارزمی و هدایت گر تعدادی دانشجوی بی اطلاع از خطوط جاسوسی منافقین بود.

 

 

1.JPG

 صحبت های مدد زاده در سایت منافقین

 

نکته حائز اهمیت در مطلب، این است که مددزاده به صراحت در آخرین اظهاراتش در جمع منافقین اعلام می کند که به دلیل همکاری و اقدام برای این گروهک تروریستی زندانی شده است.

همین نقطه نظر کافی است که سایر عوامل وابسته به نفاق که به عنوان فعال حقوق بشری، فعال دانشجویی، روزنامه نگار و .... در کنار وی حضور داشته اند و فعالیت می کرده اند، برای افکار عمومی شناخته شوند.

تصاویر ذیل به افرادی اختصاص دارد که همواره به عنوان فعال حقوق بشر، روزنامه نگار زندانی یا دانشجوی زندانی از ایشان یاد شده است، اما پشت پرده محکومیت ایشان موضوعات دیگری بوده است.

 

 

Shabnam_Madadzade_1.jpg

 

 

264458_721505381196050_645574917_n.jpg

 

 

xssss.jpg

 

 

shabnam-madadzade-jila-baniyaghub.jpg

 

 باید گوشزد کرد که یکی از عوامل مهم و راهگشایی مربوط به مقابله با  اقدامات گروهک هایی همچون منافقین در دانشگاه ها می تواند هوشیاری مسئولین برگزار کننده نشست ها و همایش های دانشجویی باشد، چرا که ایشان می توانند با شفاف سازی از طریق کارشناسان مطلع در کشور، راه را برای نقش افرینی نفاق ببندند.

 

در پایان باید به اقدام اخیر منافقین در راه اندازی یک گروه پوششی در کانال تلگرام اشاره داشت که به بهانه روز دانشجو خودنمایی کرد.

 

GFHGH.jpg

 

کانال "بیانیه فراگیر دانشجویان" که در آستانه 16 آذر و به بهانه روز دانشجو دست به شبکه سازی و دریافت اطلاعات دانشجویان از سراسر کشور زد، در روزهای اخیر مستقیما دست به انتشار مطالب کانال های پوششی منافقین نموده است که بسیار قابل تامل و توجه می باشد.

 در بخش پایان بیانیه پوششی منافقین که متاسفانه در برخی خبرگزاری ها و روزنامه های داخلی نیز بازنشر شد، صراحتا و با ادبیات گروهک تروریستی نفاق آمده است:

"اعتراضات صنفی دانشجویی بایستی به مبارزات برحق کارگران، معلمان، زنان و تمام محذوفان و مطرودان اجتماع بپیوندد و کلیت ساختار و برنامه‌های کلان اقتصادی سیاسی را که تجاری‌سازی آموزش نیز بخشی از تبعات آن است به نقد بکشد. بدون این همراهی و پیوند، مقاومت در برابر این سیل بنیان‌برانداز که هستی دانشجو، کارگر، معلم، زن و تمام فرودستان را تهدید می‌کند، غیرممکن می‌نماید."

 

امید هست که دستگاه های نظارتی با مد نظر قرار دادن جریان نفوذ،که بخشی از هدایت آن را گروهک منافقین بالاخص در دانشگاه ها بر عهده دارد، اقدامات لازم و موثر را ساماندهی نماید.




انتهای متن/

دوشنبه, 22 آذر 1395 ساعت 13:32

نظر شما

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید