عضو جداشده از سازمان افشا کرد
حضور عناصر منافقین در کمپ مخفی آمریکا+تصویر

اگرچه بعدها فرمانده های آمریکایی با رشوه های کلانی که از منافقین دریافت کردند، برخی از این عناصر را به مقر اشرف بازگرداندند، اما تعدادی نیز بعد از حدود 4 سال زندانی شدن در این کمپ مخفی به ایران و اروپا پناهنده شدند.

به گزارش دیده بان،پس از حمله آمریکا به عراق، فرصتی حاصل شد که در خلال بررسی موقیت منافقین در پادگان اشرف توسط آمریکایی ها،تعداد حدودا 500 نفر از اعضای سازمان که قصد جداشدن از نفاق را داشتند به آمریکایی ها پناه ببرند.

آمریکایی ها نیز در همان ایام یک کمپ مخفی به نام تیف را ساماندهی کردند که این نفرات را در آنجا بگنجانند، اگرچه بعدها فرمانده های آمریکایی با رشوه های کلانی که از منافقین دریافت کردند، برخی از این عناصر را به مقر اشرف بازگرداندند، اما تعدادی نیز بعد از حدود 4 سال زندانی شدن در این کمپ مخفی به ایران و اروپا پناهنده شدند.

یکی از اعضای جداشده منافقین ضمن انتشار تصویری از این کمپ مخفی به بیان مطالبی در این راستا می پردازد.

 

1111.jpg

 

وی می نویسد:درست ده سال قبل در چنین روزهایی اعتصاب چندماهه ما در اسارتگاه نیروهای آمریکایی در عراق (تیف) به روزهای پایانی رسیده بود. چهارسال اسارت در این محیط نیمه مخفی بسیار سخت گذشت. آنقدر سخت که حداقل دو نفر به مرز دیوانگی رسیدند. گناه ما جدا شدن از فرقه تروریستی رجوی بود. در این اسارتگاه حق و حقوق یک زندانی هم از ما سلب شده بود و گاه آرزو می کردیم در یک زندان عادی باشیم و از حقوق یک انسان زندانی برخوردار شویم. اما دمکراسی برای آمریکایی ها گزینشی است.
در این عکس من و محمدرزاقی کنار هم ایستاده ایم... کلنل آمریکایی (جولی نورمن) هم در همانجا حضور داشت. متأسفانه برخی از این عزیزان دیگر در میان ما نیستند و قربانی رذالت رجوی شدند.




انتهای متن/

یکشنبه, 04 مهر 1395 ساعت 16:26

نظر شما

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید